/* ----------------------------------------------- Blogger Template Style Name: Rounders Designer: Douglas Bowman URL: www.stopdesign.com Date: 27 Feb 2004 ----------------------------------------------- */

måndag, mars 26, 2007

Mariehamns litteraturdagar


Jag hade den stora äran att få leda ett samtal mellan Nina Hemmingsson och Fabian Göranson på Mariehamns litteraturdagar i helgen. Det gick bra på det stora hela, även om det var några frågor som jag borde ställt som inte kom med. Nina och Fabian var supertrevliga och lättpratade och publikreaktionerna var mycket positiva.

Pressen var på plats. Här är de artiklar jag hittat inför och under besöket. Intervju med Fabian Göranson i Ålandstidningen.

Intervju med Nina Hemmingsson i Hufvudstadsbladet.


Foto: Stefan Lindén

1 Comments:

At torsdag, augusti 30, 2007 2:21:00 fm, Blogger Tommy Preger said...

Jag har just hittat till din sida. Jag får ångest. Så mycket att upptäcka. Så lite tid. Så lite pengar. Men tack iaf. Jag har länge velat ha en guide till vettiga serier.

 

Skicka en kommentar

<< Home